tirsdag, maj 22, 2018

Bytter sommerhus ud med B&B.

Efter tre, næsten fire dejlige solskinsdage her i sommerhuset, rejste min børnefamilie hjem til hverdagen igen i går
Jeg ved jo, det er lidt en udfordring for mig at sove alene i et sommerhus, men jeg ville blive her et par dage mere. Jeg sov også uden at høre lyde eller vågne, men jeg var rigtig længe om at komme i seng. Jeg blev ved med at trække tiden, så kl var omkring et - halv to. Jeg plejer at slukke lyset senest  kl. 24.
I morgen skal jeg besøge en veninde i Asaa. Men jeg har besluttet at flytte til en dejlig B&B, der ligger lige inde i byen den sidste nat. Sommerhuset her ligger i Gl.Skagen med stort græsareal udenfor og 15 min. gang til vandet, så det har været perfekt for børnene.



4 kommentarer:

  1. Og det er da de perfekte dage til at være i sommerhus i Skagen :-)

    SvarSlet
  2. B&B er da også herligt - jeg elsker at få serveret en dejlig morgenmad, så god ide at bytte sommerhuset ud med det :-)

    SvarSlet
  3. Det har bare været det bedste pinse og sommerhusvejr. Godt med lidt afveksling og en overnatning på B&B.

    SvarSlet
  4. Vejret har jo været fantastisk til sommerhus. Dejlige billeder der bare fortæller hvor skønt det var/er.
    At du vælger en overnatning på B&B giver jo lidt afveksling. Asaa er et dejligt sted, og ja, vejret er jo med dig hele vejen.

    SvarSlet