tirsdag, maj 22, 2018

Mens vi venter på solnedgang og sengetid.

Solnedgangsscenarie i Gl. Skagen.
Først bliver der spist is fra solnedgangskiosken. Og så bliver der klappet, når solen går ned.

Jeg vil fortælle mere om Finns B&B, for det er sådan et specielt sted. Men lige nu kun en kort kommentar. Jeg har fået drengekammeret, som har en sjov stol, man bestiger ad en trappe for at komme op til det højtsiddende vindue og nyde udsigten. Jeg kan se, at trappen er utydelig på billedet.
Der er fælles toilet og bad for gæster på de fem værelser. Men man behøver ikke at bevæge sig ud af værelset, hvis man bliver trængende haha :-)
Nu vil jeg gå i seng og nyde lysguirlanden i min alkove.

6 kommentarer:

  1. Det ser da helt forrygende ud der i Skagen. Sikke skønne dage du har haft.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, vejret var helt forrygende. Det betyder så meget at kunne komme ud med børn :-)

      Slet
  2. Hvor er det bare dejligt i Skagen. Stor oplevelse med solnedgang etc.
    Glæder mig til både at se billeder og hører mere om dit valg af B&B.

    SvarSlet
    Svar
    1. Karin, Der er nemlig dejligt. Jeg har lige skrevet om B&B :-)

      Slet
  3. Klapper man, når solen går ned??? Det var pokkers. Det virker i mine øjne fjollet, men sådan er der jo så meget ... jeg havde i hvert fald ikke klappet med, men det er jo et flot syn derovre :-)
    Den B&B lyder også lidt alternativ, men det er sjovt at sove et lidt anderledes sted end 'bare' et hotel.

    SvarSlet
  4. Ellen, man klapper sørme, når solen går ned :-) Jeg klapper ikke med :-) Jeg synes, det var et sjovt sted at sove, men nok ikke et sted, jeg ville bo i længere tid.

    SvarSlet