søndag, december 01, 2019

Morgenstund.

Jeg skulle en tur i Brugsen, da de åbnede kl 8 i morges. Sikke en smuk morgenstund. Der var et par frostgrader og helt stille.
Jeg plejer at fotografere Papirtårnet fra mit vindue, men i dag var jeg ude på vejen.
Jeg synes, det er så spændende, hvor forskelligt det hus ser ud.
I dag blev det farvet af lyset og solen, der prøvede at stå op. Der ser ud, som om der er ild bag ruderne.
Det kommer selvfølgelig til at se helt anderledes ud, når der flytter folk ind.
For et par dage siden, kom der et lille juletræ på toppen.



Da jeg et kvarter senere gik hjem havde himlen mod øst allerede mistet noget af sin røde farve.


Jeg skal snart aflevere nogle julekalendere :-)



God 1. søndag i advent.





Billedet her er en morgen for en uge siden, da den grå farve dominerede.

4 kommentarer:

  1. Det er forunderligt som den samme ting kan forandre sig med lyset.
    Papirtårnet er flot, når der er gået ild i papiret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg synes, det er så spændende at se, hvordan lyset forandrer det, det skinner på. Ja, der var vist ild i papiret :-)

      Slet
  2. Ja, sikke en flot morgen vi har haft. Vi fik det smukke syn af lyset, mens vi kørte til Louisiana, og rimfrosten glimtede.

    SvarSlet
  3. Madame, det lyder hyggeligt, at I også var på vej i detskønne morgenvejr.

    SvarSlet