fredag, december 20, 2013

Denne kommen og gåen ...

Under 'min kommen og gåen' i de her dage, ser jeg sjove ting.
Bl.a. denne her bil fra en slagter.
"Overhal bare. Jeg sælger både hjerter, lever og nyrer", står der på bagklappen.


Jeg tror næsten ikke, det er Tommy-slagter selv, der dækker for teksten med sit glade smil.
Måske hans chauffør? Eller måske er Tommy bare så glad?

Min overskrift er et citat af Benny Andersen og handler i mit tilfælde om travlhed med julegaver og sådan noget. ;-)

4 kommentarer:

  1. Herligt citat af Benny Andersen. Det kunne såmænd også handle om mit blog-liv......

    SvarSlet
  2. Eva, Benny Andersen har så mange gode vendinger.
    Det er ikke altid lige let at få placeret et blogindlæg i travlheden ;-)

    SvarSlet
  3. Uanset om det er Tommy selv eller en ansat, må det være et fedt sted at arbejde. Sikke en glæde :-)

    SvarSlet