fredag, december 06, 2013

Efter Bodil ...

Jeg var et lille ærinde nede i byen i formiddags og kom forbi flere grene, der var knækket.
På sygehusbakken var juletræet også væltet omkuld.


Bodil havde taget hårdt fat i et træ på Papirfabrikken.

Om lidt kører jeg vestpå. Jeg skal hente Mattias i dagplejen.
Jeg har peberkagedej med. Det er spændende, om han er stor nok til at være med til at bage.

Opdatering aften:
Mattias var helt med på at lave pebernødder og udstikke små kagemænd. Vi kunne godt have brugt mere dej. I næste uge fortsætter vi med en ny portion.

4 kommentarer:

  1. Det er store skader, man kan se rundt i landet.
    Hvor er det skønt at Mattias gerne vil bage. Så kan I glæde jer til næste uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, vi har vist ikke været hårdest ramt her i Midtjylland. Det er hyggeligt, Mattias vil bage. Han vil selvfølgelig spise dem med det samme, og det er også i orden. Men jeg fik overbevist ham om, han skulle gemme nogle til sin far. ;-)

      Slet
  2. God idé at bage med den lille mand - børn elsker at bage.
    Uha ja, stormen har meget på samvittigheden. Her er flere veje lukket på grund af væltede træer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Gitte, det er nok sådan for alle børn - de vil gerne bage.
      Det lyder som om, stormen har været særlig slem hos jer i Nordsjælland. Håber, det står godt til hos jer.

      Slet