søndag, oktober 14, 2018

Vi er heldige med vejret.

Luften var sommervarm i dag. Vi har ikke badet, men vi så flere, der gjorde det. Johanne elsker at kravle rundt i de store sten. Og jeg husker, mine børn gjorde det samme, når vi var på vej ud på molen. Her er hun fanget i en kort pause.



































Solnedgang i går aftes ved 18.30 tiden.
Der er ved at gå Gl. Skagen i Vorupør med mange mennesker, der samles i klitterne for at se solnedgangen. Der var dog ingen, der klappede, som jeg oplevede i pinsen i Gl. Skagen

5 kommentarer:

  1. Det er fantastisk med sådan et godt vejr, og så Vorupør, det er bare et dejligt sted.
    Fortsat god ferie, nyd de smukke solnedgange, heldigvis uden klappen .

    SvarSlet
  2. Det er så dejligt med børns umiddelbarhed. Der skal ikke meget til at udvikle en leg, om det er sten, sand, blade. De bruger det der er.
    Dejligt billede af Johanne.

    SvarSlet
  3. Gudskelov ingen klapperi - det er da også en fjollet ide :-)
    Og ja: I er da helt vildt heldige med det vejr!

    SvarSlet
  4. Det ser dejligt ud. Og herligt med din egen lejlighed.
    Jeg kom selv hjem i aftes fra Bornholm, - vi kneb os selv i armen over vejret. Helt vindstille og fuld sol alle dage. Og mange timers strik på terrassen i en lille top. Det var SÅ skønt.

    SvarSlet
  5. Jeg bliver aldrig til det med at bade, men at tilbringe tid ved vandet er altid et kæmpe hit. Det er beroligende på en eller anden måde.

    SvarSlet