mandag, september 22, 2008

Computer nedbrud

"Vi har tekniske problemer på grund af computer nedbud". Sådan har telefonsvareren lydt fra mit lægehus siden i torsdags, og da jeg tog min sidste blodtryksregulerende pille her til morgen, besluttede jeg at køre over til konsultationen i stedet for at hænge i telefonkøen, som jeg havde gjort både torsdag og fredag. Jeg havde vist forestillet mig, at området lå øde hen - sådan uden computer! Til min overraskelse var der stor travlhed hos sekretæren og mange patienter i venteværelset. Men heldigvis var der ikke telefon nedbrud, og på et øjeblik havde sekretæren bestilt min medicin. Det plejer jeg ellers så nemt at kunne klare hjemmefra via min computer.

Men det fik mig til at tænke over, hvor sårbare vi er - også i forhold til alle de teknologiske fremskridt der er gjort, og de goder vi har fået. Der er sikkert mennesker, der har haft nogle meget lange og angstfyldte timer/dage, fordi lægerne i flere dage ikke har kunnet få fat i deres resultater på prøver og undersøgelser.

Jeg makker med at få billederne til at ligge sådan, at jeg kan skrive en tekst under, så der kommer til at være tekst - så billede - så tekst osv. ???

Men til mine 2 yngste læsere kommer der et billede, som er tilegnet jer, der også nærer varme følelser for kræet.... ... (altså, ikke for at pisse på det hele, vel !!)

2 kommentarer:

  1. Hahaha sikke et sejt billede - men vis det ikke til Tage ;-)

    SvarSlet
  2. Jamen, Jensen bruger også den plads!!! :-)

    SvarSlet