tirsdag, september 16, 2008

kor-sammensmeltning og iGoogle


Vores korleder har sat gang i et større projekt. De 2 kor, han styrer, skal sammen opføre en kirkekoncert i Bording og Silkeborg, og det drejer sig om 50 +30 mennesker. Han havde i sidste uge organiseret fælles fotografering af den store flok, og efter 2 fælles øvelser, erklærede han sig i dag tilfreds. Så vi begyndte efterårssæsonen med kun at synge kendt stof for at have et repetoire klar allerede sidst i september. Det passer mig fint. Jeg er længe om at lære nye melodier. Jeg begyndte først at synge, da jeg var 62 og har en lille stemme. Men jeg har en god plads mellem Birthe og Sonja, som er stærke sangere og vi havde, hele den store flok, et par hyggelige timer med sang og sjov.

Den sene eftermiddag tilbragte jeg i bibliotekets læringsrum, hvor vi blev undervist i at bruge Googles værktøjer. I dag handlede det om at lave sit eget personlige skrivebord. Det er da godt nok spændende, alt det man kan. Lige som i sidste uge da emnet var blogger, var vi kun 2. Det er underligt, der ikke kommer flere?? Men alle unge kan selvfølgelig jonglere rundt i den verden og seniorerne eller 60+erne, som det så smukt hedder, har måske lidt berøringsangst??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar