fredag, oktober 18, 2019

Glimt af efterårsferie.

Efterårsferiedagene i Vorupør har været præget af mildt og vådt vejr iblandet solstrejf.
Især om morgenen var der sådan et fint lys i grå og blå toner.
En morgen, da jeg gik ud på molen, talte jeg 17 mennesker, der var ude at bade kl 8.30. Og så siger jeg til mig selv, at næste gang skal jeg altså med :-) Især fordi jeg opdagede en mand, der kom vandrende hen ad gaden i morgenkåbe. Han boede lidt længere henne, jeg jeg gjorde. Så det vil jeg også ... Jeg kan ikke finde ud af at stå på en bare strand og klæde om.

Vi gik tur til Bøgested Rende, som var et yndet udflugtssted, da min børn var små, men vi har ikke været der i årevis.
Jeg ved ikke, hvor vandløbet har sit udspring, men det løber livligt og klukkende indtil det blander sig med Vesterhavet.






Det er et dejligt sted at lege.


I aften skal jeg i Musikhuset til The Sound of Music. Silkeborg kommune har købt en forestilling som tak  til byens frivillige.

6 kommentarer:

  1. Mon du kom ud og bade? dejligt med en ferie ved havet med tid til at nyde og sanse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, nej jeg kom ikke ud at bade. Jeg havde ikke badekåbe med - haha

      Slet
  2. Jeg håber, du kom ud og bade, Betty. Jeg ved, hvor glad du er for det. Hvor er det smukke efterårsbilleder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, jeg kom ikke ud at bade denne her gang :-)

      Slet
  3. Det er da vist blevet til en fast tradition med efterårsturen til Vorupør?
    Der er også bare skønt ved Vesterhavet, så jeg forstår godt, hvis I gerne vil afsted hvert år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det kan man vist godt sige, at det er en tradition. Vi er der flere gange om året.

      Slet