fredag, maj 29, 2009

en fredag

Frivilligcenter Silkeborg og Sundhedshuset, Silkeborg Kommune er flyttet sammen i dejlige, lyse lokaler. I dag var der reception, og der var ikke mindre end 6 talere. Formanden for ældreudvalget og formanden for sundhedsudvalget stod for de længste taler. Jeg undrer mig over, at politikere holder så lange taler. Vi taber jo interessen og ønsker bare, de holder op. Men de var rigtig stolte over kombinationen af det frivillige og det professionelle.
Jeg stod stragetisk godt, idet jeg var tæt på serveringen og fordrev tiden med at spise jordbær og drikke hvidvin. Og det var faktisk heldigt, at min cykel var blevet flad, så jeg ikke skulle ud og balancere på 2 hjul.
et kig til det meget smukt beliggende vandrehjem i Silkeborg.

2 kommentarer:

  1. Der sker noget hele tiden i dit liv, jeg læser altid med, det er ikke så ofte at jeg skriver i kommentarer, men jeg syntes nu du skal vide, at du bliver læst, og det er interessant hvad du beretter.
    Der er både sorger og glæder, samt en masse viden, jeg tror aldrig at du keder dig.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar, Vibeke. Jeg har det som dig: jeg læser med, men får oftest ikke kommenteret. Noget med tid.....
    Men det er rigtig dejligt at høre fra dig. Det er en inspiration at vide, at der bliver læst med.
    Knus og god pinse til dig

    SvarSlet