søndag, august 30, 2009

Løb.

Yngste og hendes veninde deltog i Marselisløbet i dag. Jeg var tilskuer og blev helt grebet af den festlige stemning og tænkte, at næste år vil jeg også med. Der er nemlig en disciplin, der hedder Walk. Løb er for hårdt for mine knæ, men gå kan jeg.
Ved nærmere eftertanke, så synes jeg, det er lige rigeligt at være med i en gruppe på 15.000!
Det passer bedre for mig at træne i fitness center, svede igennem og få et bad på stedet. Men det er imponerende at se så mange mennesker slutte op om arrangementet. Den yngste var 11 og den ældste 83.

2 kommentarer:

  1. at gå er også mere mig end løb, men jeg drømmer stadig om at kunne løbe 5 km :-)

    SvarSlet
  2. Lene, det er nok også noget med at have tålmodighed nok til at begynde på et meget lavt niveau.

    SvarSlet