onsdag, marts 18, 2020

Bare ude på en kigger ...

Den forkølelse, jeg har haft i næsten tre uger, har vist sluppet sit greb nu. De seneste par nætter har jeg ikke hostet, og næsen er ikke stoppet mere. Ikke desto mindre meldte jeg afbud til Else og Almindsø-bad i går. Det er som om, jeg går og bilder mig selv ind, det er for koldt. Jeg har ikke badet siden d. 25. februar, og jeg er kommet helt ud af vanen.
Nu har jeg rigtig god tid. Jeg kan ikke komme i Sportscentret, som jeg ellers har gjort tre gange om ugen. Det savner jeg, men så kunne jeg jo passende bade flere gange. Jeg ringer til Else i morgen ...
I dag kørte jeg ud til Almind sø for at gå en tur. Jeg var spændt på, hvordan byggeriet skrider frem.
Der er sket meget, siden jeg var der sidst.










Saunaen og omklædningshuset stod som det plejer.
Bortset fra et opslag på saunadøren, at den er lukket fra 12.03. og 14 dage frem pga coronavirus.
Der var mange mennesker, der gik tur, og der var folk på mountainbike.
Jeg havde troet, jeg ville/kunne gå rundt om søen, men mit knæ er begyndt at drille mig, så jeg gik en kortere tur. Der var friskt og dejligt derude. Vinden var koldere, end jeg havde regnet med.



Vandet er fem grader nu. Jeg havde overvejet, om jeg skulle have taget badetøjet med. Det er jo en 'sport', der ikke udsætter hverken mig selv eller andre for coronasmitte.
Når jeg kigger på billedet, synes jeg ikke, det ser så indbydende ud ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar