onsdag, oktober 21, 2009

Godt i gang.

3 dage inde i kurset er de største frustrationer ryddet af vejen: vi skulle være 15 mennesker i et lille computerrum, der var ikke kontorstole nok, flere computere fungerede ikke, vores niveau var meget forskelligt og hjælpelæreren forsvandt. Så vi var flere, der var sikker på, at vi aldrig ville komme tilbage til Løgumkloster Højskole.
Nu fungerer alle computere. Jeg har heldigvis min egen med. Alle har en stol, vi sidder godt på. Der bliver hjulpet på kryds og tværs af dem der kan mere end andre, og underviseren fungerer som en blæksprutte med sit gode humør uden at blive stresset.
Vi får i den grad rørt lattermusklerne. Det er et supersjovt hold at være på, og med god udluftning ind immellem, så falder vi ikke i søvn i det lille rum.
Vi fandt sjove motiver i gaden lige udenfor.
Lone er åbenbart blevet 30.
Cykelhandleren sælger også æg.
Inde i værkstedet er redekassen. Hønen ville ikke fotograferes.

4 kommentarer:

  1. Det var da noget være rod, tingene skal da være i orden når man møder op. Men jeg har prøvet noget lignende på Beder gartnerskole

    SvarSlet
  2. Godt at det hele virker nu, selv om det var en irriterende start. Jeg kan godt lide humoren i dine billeder. Fortsat rigtig godt kursus.

    SvarSlet
  3. Hehe - godt set...
    Det er så skønt, når man kan grine hjerteligt sammen med mennesker, der var vildfremmede for ganske kort tid siden.
    Har du fundet skiltet?

    SvarSlet
  4. Conny, alle de praktiske ting skal være i orden, når man møder op som kursist. Ellers bliver man jo sur. Men det ordnede sig.

    Tak for din kommentar Annette.

    Ellen, jeg troede, jeg havde fundet skiltet i Schackenborg Antik, som jeg kom forbi i dag. De havde et hav af skilte, men ikke lige med den tekst. :-(

    SvarSlet