lørdag, oktober 03, 2009

Gennem regn og sne....

På en lille morgenvandring i Århus oplevede jeg lidt af hvert - vejrmæssigt.
50 ton sne er fragtet fra Sølden til Store Torv i Århus for at fremme lysten til at tage på skiferie i Østrig. Sneen var grå og våd, men børnene syntes, det var sjovt. Jeg kan ikke lige se det charmerende i det.
Verdens mindste skibakke.
Det viste sig, at mine nye, dejlige, bløde støvler ikke kan holde en smule regn ude. Æv, jeg fik våde tæer.
I eftermiddag skal jeg til teologi på hold X. Efterårets tema er en præsentation af forskellige kirkelige retninger i DK. I dag kommer en repræsentant Den katolske Kirke og fra Oasefællesskabet.
I aften kører jeg hjem. Jeg har planer sammen med de sødeste i morgen. Henrik gider ikke.

4 kommentarer:

  1. Og med dette indlæg fik du lige sat flere forskellige mindespor i gang :-)

    Vi var i Sølden og Ötztal sidste år på motorcykel.

    Oasefællesskabet har jeg hørt meget om :-)

    Og teologikurset virker stadig tillokkende. Ha en god weekend :-)

    SvarSlet
  2. Det var sjovt, Lene, at det var noget, der satte minder i gang hos dig.
    I lige måde god weekend

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt indlæg, Betty, jeg synes nu det er en sjov idé med sneen, der skal fremme lysten til rejse på skiferie. Har du prøvet at imprægnere dine nye støvler? De er i øvrigt eddersmarte!
    God søndag med ’de sødeste’!

    SvarSlet
  4. Madame, jeg har imprægneret dem. De er nok kun skabt til tørvejr.
    Jeg synes også de er smarte, og især gode til mine fødder, der har lidt knyster.
    Håber, du har haft en god søndag.

    SvarSlet