fredag, oktober 16, 2009

Snart weekend.

Efterårsferien har givet ekstra liv i Sportscentret. Børn i alle aldre myldrer rundt og hygger sig med forskellig slags sport.
Men i fitness var der rigtig stille. Vi var kun 3. Det er næsten uhyggeligt. Børn må ikke komme der, men de kan ses gennem de store vinduer.
Der har været gang i alle boldspil, bordtennis, squash og badminton og mange andre ting. De forskellige klubber har haft åbent hus.
Skøjtebanen er meget populær.
Jeg plejer at træne 2 gange om ugen. I denne her uge blev det til 3 gange ved tanken om, at jeg ikke kommer til det i næste uge.
Nu vil jeg køre til Århus og se, om Henrik har gang i sin nyindkøbte friteuse, så jeg kan få nogle af de lækre pommes frites, han laver.

2 kommentarer:

  1. Hej, det lyder hyggeligt med en tur til Århus og gode pommes frites! Her er det indendørs vejr - også tid til hygge med et par venneri aften, å jeg skal forsøge at lave lidt lækker mad. God weekend. Hilsen Bodil

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar, Bodil. Jeg er sikker på, du får lavet lækker mad. Fortsat god weekend.

    SvarSlet