tirsdag, oktober 13, 2009

Med posten.

Torsdag aften blev jeg færdig med mit selvkomponerede fotoalbum fra vores lille Bergens-tur i august. Et klik på computeren og bestillingen var sendt afsted. I dag afleverede posten det færdige resultat.
Jeg er godt tilfreds.
Jeg kan se, hvor et par billeder skulle have været beskåret, og hvordan tekstfeltet skulle have være ændret, for at indtrykket havde været bedre. Men så ved jeg det til næste gang. For der bliver en næste gang.
Det er meget længe siden, jeg har printet billeder ud. De ligger på computeren. Men det er dejligt at stå med dem i hånden, og evt tage dem med i tasken for at vise dem frem.

På www.tdconline.dk kan fotoservice downloades gratis.

5 kommentarer:

  1. Hej mor,

    det ser da rigtig spændende ud! Det glæder jeg mig til at se. Ha´en dejlig dag.

    Kh den bette

    SvarSlet
  2. De ser rigtig fine ud billederne.
    Jeg har gemt adressen, og med det resultat, du fremviser vil jeg vove forsøget til vinter.

    SvarSlet
  3. Du skal da have et eksemplar, Linda. God dag til dig også.

    SvarSlet
  4. Manna, det vil være en god beskæftigelse til de mørke vinteraftner. Det tager mere end én aften. :-)

    SvarSlet
  5. Det ser godt ud dit album. Jeg har aldrig selv gjort brug af muligheden for at få lavet et album, men efter at have set lidt af dit, så tror jeg da at det skal prøves.

    SvarSlet