tirsdag, januar 24, 2017

Årets første erantis.

I dag var jeg igen den sidste i venteværelset.
På det her tidspunkt er MR skanningen af knæet overstået. Det varede kun 20 min, men der er altid ventetid både før og efter.

Det svære tidspunkt var, da Jack skinnen skulle sættes på igen. Jeg skulle sidde på en stol og gøre det. Radiologen hjalp lidt, men hun kendte den ikke.
Den sidder ikke godt, så når jeg kommer i seng, vil jeg tage den af og prøve at få den til at sidde bedre.

Mit 15.30 billede i dag. Der sker sørme noget på vejen - nogle skolebørn.

Jeg har gået nogle skridt i haven. Og har egenhændigt fotograferet en erantis. Yes!!

3 kommentarer:

  1. - og bilerne er væk! Der er virkelig action her :-)
    Vi har også set den første erantis, og dagen er blevet en time og otte minutter længere!

    SvarSlet
  2. Giv dig selv et klap på skulderen. Du er så sej, det skal nok gå.

    SvarSlet