søndag, januar 29, 2017

Søndagsgæster.

De to fætre går til gymnastik sammen, i Sportscentret lige ved siden af mig, søndag formiddag.

De kom ind på en lille visit, inden de skulle hjem, og mens de hurtigt fandt ind i lego-roller, ordnede deres mødre en lille opvask og lidt oprydning.
Det er utroligt så mange skridt, der kræves til de små daglige gøremål. Det har jeg ikke tænkt på før nu, hvor jeg kun med besvær og smerter kan gå.
Så er det dejligt med hjælp.

I eftermiddags havde jeg besøg af fire familiemedlemmer, der bor i Vendsyssel. Kusiner og kusines mand og den sidste tante, der er tilbage. De er sådan nogle glade mennesker, og så medbragte de alt, hvad vi spiste og drak. Og vaskede op bagefter. Hvor heldig kan jeg være?
Jeg kom til at tænke på, om en visit er noget, man aflægger hos andre? Eller er en visit, noget man modtager?

Dagens 15.30 billede:
Der var ikke mange farver på himlen i dag. Det er blevet tøvejr igen.


7 kommentarer:

  1. Jeg slog lige visit op, og det er noget, man er på eller "gør". Man kan åbenbart ikke have visit. Så blev vi så kloge.
    Du må glæde dig over dit netværk, der er så flinke til at komme forbi og hjælpe. Er der snart nyt fra den sidste skanning?
    Hvor er det sødt med dit lille 15:30 billede. Tænk, hvis der en dag sker noget...

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det var dejligt, du gjorde mig så klog ;-) Jeg kan ikke have visit. Det lød også på en måde forkert.
      På onsdag skal jeg til Viborg. Så er der nyt om skanningen.
      Og jeg som lige tænkte, at nu stopper jeg det 15.30 billede ;-)

      Slet
  2. Hvor er det dejligt, med sådan et netværk, der kommer på visit. Det er forresten en rart gammelt ord, som vi vist ikke bruger så meget mere. De der 15.30 billeder må du ikke stoppe med, det er faktisk så hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Marianne, det er en stor glæde med et netværk. Som min datter sagde forleden "Det kaster nogle besøg af sig, at du sidder der."
    Jeg er selv ved at være træt af 15.30 billederne ...

    SvarSlet
  4. Det er så dejligt at have besøg, præcis som at aflægge visit :-)
    En god ide mht. til dit kl. 15.30 billede, og godt du husker himlen, for her kan du se forskelligheden.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  5. Karin, det er nemlig dejligt at have besøg :-)
    Ja, det er på himlen, der evt. vil kunne ses lidt forskellighed. Men det har været sparsomt her i januar. Glæder mig til jeg kan komme mere ud.
    God dag til dig også.

    SvarSlet
  6. Buy Trustpilot Reviews: We Provide Trustpilot Reviews at an Affordable Price with 100% High Quality, Geo Targeted and Permanent 5 Star Positive Reviews.

    Visit this Link: Buy Trustpilot Reviews Cheap

    SvarSlet