mandag, januar 30, 2017

Jeg tager mine onde ord tilbage ...

Da jeg gik ind på min netbank i morges for at aktivere mit nye kort, var der Visa modpostering på USD 105 og 110.
Hold da op, mit humør steg adskillige grader.

Så er de ikke så slemme i det firma, (Platinum Beaute) som jeg først troede. Og som jeg læste på Trustpilot, at andre også mente.
Jeg forstår stadig ikke, hvordan de får en historie med Ole Henriksen forbundet med deres produkt. Han har ikke noget med firmaet eller produktet at gøre, men som jeg igen læser på Trustpilot, så er der andre, der har ladet sig forføre af hans navn og gavetilbud.
Så var der bare tilbage for mig at ringe til banken og aflyse skemaet med indsigelse på kort, nu da pengene står på min konto.
Hele øvelsen med at få et nyt kort har kostet 250 kr. Hvis jeg havde valgt at vente 8-10, dage ville det være gratis. Jeg er blevet klogere og vil helt sikkert være mere forsigtig med nethandel i fremtiden.

Jeg har været en lille tur ude i haven. Jeg må jo støtte så meget jeg kan. Problemet er bare, at jeg hurtigt får meget ondt i knæet på indersiden svarende til menisken. Det er også meget hævet. På onsdag får jeg svar på skanningen.

Heller ikke i dag skete der noget kl 15.30.




10 kommentarer:

  1. Det lysner!
    Og hvor er det spændende med den scanning. Jeg tænker mest på, om det er den rigtige behandling til netop din skade. Det kan de svare på, ikke?
    Du må endelig ikke stoppe med dit 15:30 billede. Det hører ligesom med til din fastlåste situation. Så fortsæt endelig indtil du igen kan springe rundt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det er så skønt, det lysner!
      Jeg er også spændt på svar i morgen. Jeg har fået forklaret, at den vigtigste behandling til mit knæ er ro. Men eftersom der har været et par fejlvurderinger, så ...
      Ja, mit 15.30 billede svarer til min situation. På billederne sker der ingenting. Jeg håber, der sker en heling i mit knæ, så der på den måde sker noget i den region. De mange besøg og tlf.samtaler betyder også, at der sker noget i min stue. :-)

      Slet
  2. Dejligt at blive positiv overrasket mht. nethandel. Det glæder mig du lige fik en lille solstråle den vej. Forstår godt din skepsis.
    Tak for dine små erantis, de giver en dejlig glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Karin, det er godt med positive ting.
      Erantis er sådan en dejlig forårsbebuder.

      Slet
  3. Tænk at kunne se erantis nu, det er for tidliget heroppe. Og så var det godt, at firmaet da kunne levere noget af det de lovede. Lige pludselig kommer der små grønne blade på planterne udenfor, og så skifter billedet karakter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, det er sjovt nok, at sådan et par hundrede km. længere nordpå kan ses i haven. Men der er selvfølgelig lidt koldere og lidt mørkere.
      Jeg er ikke sikker på, jeg bliver ved med 15.30 billedet, indtil der kommer blade. :-)

      Slet
  4. Af skade bliver man klog, men sjældent rig. Heldigvis blev du kun klog og mistede ingen penge. Næsten ingen ...
    Den dag, der virkelig sker noget på dit billede, tror jeg vi alle bliver helt forskrækkede ;-)

    SvarSlet
  5. Ellen, jeg har i hvert fald haft muligheden for at blive klog ;-) Jeg tror også, jeg har lært af det.
    Jamen, tænk hvis der skulle ske noget på billedet ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg sidder lige nu i samme situation som dig, var blåøjet og bestilte creme og serum anbefalet af Dennis Knudsen ;) - sendte du cremerne retur eller hvordan fik du dine penge retur? Der er vist 30 dages returret og mine blev bestilt d. 9/1. Og ellers må jeg i gang med at lave en indsigelse til banken.

    SvarSlet
  7. Unknow, jeg ser først din kommentar i dag.
    Jeg modtog kun de små vareprøver. Den næste sending nåede ikke frem til mig. Så snart jeg opdagede, der var trukket de 1500 kr, protesterede jeg på mail til firmaet. Og spærrede mit kort. Så jeg var meget overrasket, da pengene kom retur. Jeg håber, du også får dine penge igen.

    SvarSlet