onsdag, januar 25, 2017

Årrrgggghhhh!! Konto spærret!

Jeg responderede på et tilbud fra Ole Henriksen i begyndelsen af januar, mens jeg lå søvnløs med smerter i mit endnu ikke diagnostiserede knæ. Noget skulle jeg adsprede mig med ...
Det var en gratis prøve på Platinum Beaute og Mirage Imperial. Kun porto skulle betales.

Jeg modtog de små vareprøver få dage senere, og undrede mig over, hvorfor der både d. 6. jan og d. 9. blev trukket små beløb fra min konto, som jeg troede svarede til portoen.

Stor var min forbavselse, da jeg fik en mail, at nu var en ny forsendelse  med creme og serum på vej til mig
Til en samlet pris på 14oo kr.

Jeg skyndte mig at skrive tilbage. At jeg havde bestilt vareprøver og ikke ønskede mere.
Den næste mail, jeg fik, forklarede, at jeg nu havde et abon. på en månedlig levering. Og de havde ingen forbindelse med Ole Henriksen! Jeg havde ikke opdaget, at jeg skulle afbestille indenfor 30 dage!
Iøvrigt beklagede de, at jeg havde haft ulejlighed, og de ville sende pengene retur.

Jeg blev rigtig utryg og ringede til banken. Hvis jeg spærrer kortet, får jeg ikke de penge retur, jeg er blevet lovet. Pengene vil jo blive sendt til et kort, der ikke eksisterer mere.
Jeg har valgt at spærre mit kort. Jeg føler mig ikke sikker på, at det firma holder, hvad de lover. Og jeg er slet ikke tryg ved, at de har mine kortdata.
Jeg skal gå ind på "Indsigelse på kort" på bankens hjemmeside. Måske vil de refundere pengene. Måske ikke. Det kunne han ikke sige - den flinke bankmand i telefonen.

Men jeg føler mig så dum! Jeg skulle have læst det med småt!
Men jeg synes også, jeg er blevet snydt!
Hvem laver sådan et tilbud i Ole Henriksens navn??
Jeg har lige fundet firmaet Platinumbeaute anmeldt på Trustpilot og jeg kan se, der er  mange, mange klager fra folk. der føler sig snydt.
ØV øv øv øv.OG MINE RYNKER ER IKKE FORSVUNDET!!!!!
Haha, det havde jeg nu heller ikke troet.

6 kommentarer:

  1. Åh nej, åh nej. Sådan noget .... Mon ikke det ordner sig, men hvor er det træls at skulle bruge tid på den slags.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo Eva, det ordner sig - på den ene eller anden måde.

      Slet
  2. Hvor er det bare øv med mere øv. Af skade bliver man klog, men sjældent rig.
    Jeg synes, du skulle skrive navnet på det firma - der er i mine øjne ingen grund til at beskytte nogen, der har så lav en forretningsmoral.

    SvarSlet
  3. Ellen, den med af skade bliver man klog osv. - den er bare så rigtig ;-)
    Firmaet hedder platinumbeaute. På trustpilot læser jeg en masse kritiske kommentarer om det.

    SvarSlet
  4. Øv hvor træls. Man kan sommetider blive godt og grundigt snydt, desværre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, sådan kan det gå. Jeg er glad for, det ikke er større beløb, det drejer sig om

      Slet