torsdag, januar 12, 2017

Mens jeg venter ...

Der har været mange nætter med smerter og uro i mit knæ de seneste tre uger. Generne har været værst om natten. Jeg har 'møbleret' rundt på puder, under, ved siden af og imellem. Jeg har lavet små øvelser og været oppe at stå. Jeg har haft kamillete i termokande og panodil zapp ved siden af sengen.
Jeg har også haft computeren med i seng.
En nat kom jeg forbi et tilbud fra Ole Henriksen. Mirage serum og Platinum Beaute ganske gratis. Kun udgifter til porto. Det skulle være den vildeste antirynke behandling.
"I love it," sagde han, og jeg blev forført der i nattens mulm og mørke. Jeg bestilte begge dele og opgav mine bankdata.
Straks blev jeg nervøs og tænkte, at det hele måske var en falsk reklame? Og jeg havde fået endnu en grund til ikke at kunne sove ;-) Skulle jeg spærre mit kort?
Men næste morgen havde jeg fået en mail, at min ordre var modtaget. Og der var heller ikke trukket et stort beløb fra min bank.
I går modtog jeg den lille pakke med posten.
Så mens jeg venter på, at mit knæ heler op, så forsvinder alle mine rynker ;-)

Jeg skal bare bruge de to produkter morgen og aften.

Emballagen fylder mest. Der er kun lidt indhold, som nok skal fungere som madding.
Hopper jeg på krogen?
Nej, jeg tror ikke rynker kan fjernes i min høje alder.
Måske kan yngre kvinder reducere eller forebygge rynker med den slags creme?


Når jeg kigger på min udskrift fra banken, er der noget, jeg ikke forstår.
Den 06.01. står der: Visakøb USD 6.00 ABMRKTG* Free Shop d. 03.01.
                                 Der en en lignende postering på USD 1.99 samme dag.
Jeg gætter på, det er portoen?

Den 09.01. står der: Visakøb USD 6.00 SM* Completehealtlif d. 04.01.
                                  Samme dag og samme tekst på USD 1.99

Men jeg forstod, at produktet var gratis? Hvis ikke, hvorfor er det så præcis samme beløb?
Jeg kiggede længe på ordet Completehealtlif?
Skulle der ikke være et h? Som i health?

Det er kun småting, men jeg vil gerne forstå det.

Hvad betyder det altsammen? Mine online køb har været her i DK., så jeg har ikke erfaring på det globale marked ;-)

Med hensyn til mit knæ, så gik det helt fint med Jack anden nat. Jeg sov først fire timer. Efter vand og panodil zapp sov jeg igen fire timer. Periodens bedste nat.
Men Jack strammer og min fod hæver. Jeg ligger på sofaen med benet højt og jeg har lavet venepumpeøvelser mange gange i dag og mange små gåture eller humpeture. Det er hårdt for armene.
Dagen går med telefonsamtaler, besøg, aviser, bøger, computer, tv. Alting foregår i slowmotion.
Jeg tror, jeg skal begynde at strikke igen?
Hvis jeg får tid?








9 kommentarer:

  1. Jeg er da spændt på, om din hud bliver glat og stram igen. Og hvor mange gange, de hæver porto?
    Tænk, nu er du allerede en dag nærmere at få skinnen af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, måske skulle jeg klippe et tal på et målebånd hver dag? Så jeg ser, hvordan vi nærmer os slutdatoen.
      Nej, jeg tror ikke på den med glat hud.;-)
      Men det var jo gratis ... Det lokker ;-)

      Slet
  2. Måske skulle du begynde at hækle, lapper til et tæppe eller karklude, det er nemt ar sidde med. Det lyder næsten for godt til at være sandt, hvis vi kunne komme af med rynkerne nu. Du må holde øje med din konto, at de ikke hæver flere penge, ikke alle netbutikker er lige gode, desværre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne, jeg har sat én i gang med at købe bomuldsgarn. Og hun vil også slå op for mig. ;-) Det bliver spændende, for det er årevis siden, jeg har strikket.

      Slet
  3. Når foråret banker på, er du rynkefri og skinnefri :-) Håber nætterne bliver bedre og bedre. Du må have gang i strikketøjet.

    SvarSlet
  4. Lene, ja sikke et syn til foråret ;-)
    Jeg tror også, det bliver bedre, men lige nat nr. tre var drilagtig. Den skinner spænder min lægmuskel så hårdt, så jeg måtte op og røre mig lidt og tage en panodil

    SvarSlet
  5. Nu er der gået endnu en nat, håber virkelig dine nætter bliver fyldt ud med søvn og ikke fyldt op med fristelser af "gratis" produkter så som rynkefri cremer etc.
    Super ide med noget strikketøj, eller som Marianne nævner hækle lapper til et slumretæppe.
    God weekend

    SvarSlet
  6. Det lyder ikke spor behageligt, det du er igennem.
    Jeg kan ikke gennemskue transaktionerne ... jeg køber helst kun i EU-lande, for jeg gider ikke alt bøvlet med told - det kan hurtigt gøre en vare dobbelt så dyr.
    Undtagelsen er Shabby Fabrics i USA, men der har jeg altid kunnet gennemskue, hvad der sker undervejs.
    Rynkecremer fjerner desværre ikke rynker - ikke i vores alder, i hvert fald, men de kan noget andet. Som min veninde sagde: Du køber en oplevelse og en god følelse i huden, ikke en effekt.
    God strikkefornøjelse :-)

    SvarSlet
  7. Tak Ellen, jeg troede, du kunne gennemskue det. Men det er jo kun småbeløb, så medmindre de kommer til at optræde regelmæssigt, så lader jeg den ligge der. Og husker på, det er mere gennemskueligt i EU-lande.
    Ja, en oplevelse og god følelse i huden! Lige præcis. ;-)

    SvarSlet