søndag, januar 22, 2017

Samme tid og sted.

I går så dagens 15.30 billede sådan ud (21. jan.):

Johanne var på et lille besøg sammen med sin mor.
Hun ville demonstrere, at man godt kan holde begge pedaler nede på klaveret - og samtidig spille.


Det travle barn.
















Dagens 15.30 billede, (22. jan) som næsten blev til 16.30, fordi jeg glemte klokken ...
I dag var himlen grå hele dagen.
Den ser næsten blå ud, men den var grå.
I morgen skal jeg til kontrol på ortopædkir. amb i Viborg.
Det er min niende kontakt til læge og sygehusvæsen i løbet af den måned, der er gået, siden uheldet skete. Det er voldsomt meget, synes jeg. På tirsdag skal mit knæ MR skannes, og mon det så ikke aftager med alle de sygehusbesøg. Det håber jeg.

8 kommentarer:

  1. Så er det bare at håbe på, at alt ser godt ud og at behandlingen virker som forventet.

    SvarSlet
  2. Håber det bedste for dig ved dine kontrolbesøg. Hvor er det hyggeligt at følge dine billeder.

    SvarSlet
  3. Pøj pøj med kontrollen. Og selvfølgelig skal den unge dame da undersøge, hvad der sker, når alt sker på samme tid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene. Ja ALT skal virkelig undersøges og prøves i den alder.

      Slet
  4. Hvor er hun sød - det næste bliver vel, at hun prøver at spille med to hænder i den stilling :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, ja hun er sød. Hun samler erfaring og afprøver alt det, hun kan komme i nærheden af. Hun skal mandsopdækkes, for hun kender ikke farer eller konsekvenser.

      Slet