onsdag, september 16, 2009

En køkkentjans.

På Kunstcentret Silkeborg Bad er der i øjeblikket bl.a. en udstilling, der hedder "Text". Det er så fristende at røre ved tingene, som er små og store hjemmelavede bøger.
Min opgave skulle så være at cirkulere rundt og minde folk om, at de udstillede genstande ikke måtte berøres. Og når jeg nu selv havde sådan en lyst til det.....
Men det blev alligevel ikke det, min vagttid gik med.
Der kom en gruppe på 34, og at de alle ønskede at spise i cafeen, var ikke rigtig blevet forstået ved forudbestillingen. Der var kun en person på arbejde, og hun fik travlt. Jeg blev hidkaldt, men jeg kendte ikke arbejdsgangene i køkkenet, eller det at betjene kassen, så der blev lang ventetid. Men det gik nu godt alligevel. Dog tror jeg, at kassen ikke stemte ved lukketid.
Den lille hyggelige cafe var fyldt godt op.

4 kommentarer:

  1. Lyder som om du rigtig kom på arbejde der mor :-)

    Knus bette

    SvarSlet
  2. Det lyder som lidt af udfordring - men også både hyggeligt og sjovt, Betty :-)

    SvarSlet
  3. Madame, det var sjovt at prøve, men det er ikke der, jeg vil lægge mine frivillig timer.

    SvarSlet