mandag, september 14, 2009

Nye billeder på nethinden.

Når jeg vågner tidligt og har god tid, begynder jeg ofte dagen med at ligge og lytte til de dejlige stemmer og melodier på denne her cd.
Nu har jeg fået nye billeder der passerer forbi på nethinden, mens jeg nyder musikken. Den svenskrøde farve på husene, de blanke søer, de grønne farver i skoven - og stilheden.
Nu er morgenstilheden forbi. Jeg skal til træning og senere på dagen står der billedbehandling på programmet. Herligt selv at kunne vælge.




4 kommentarer:

  1. Jeg har lige gennemset alle dine skønne billeder fra Sverige. Det var som at være der igen. Vi har holdt mangen en skøn ferie derovre, inden vi fik hund og kat.
    Nu har jeg også erindringsbilleder på nethinden :-)

    SvarSlet
  2. Lone, det må have været dejligt at holde ferie i Sverige. Ærgerligt, I ikke kan tage husdyr med.

    SvarSlet
  3. Rigtig smukke billeder fra din ferie

    SvarSlet
  4. Tak Conny. Jeg havde nogle fine motiver

    SvarSlet