fredag, september 04, 2009

Morgenkølighed og - varme.

Siden der i foråret blev fældet en masse træer og buske udenfor mit køkkenvindue, er køkkenet blevet mit favorit-morgenrum. Lyset vælder ind og fylder det lille rum. Hvis solen er meget varm, sætter jeg mig med ryggen til vinduet, mens jeg drikker min te og læser avis.
For det meste sidder jeg med front mod vinduet og læser med solbriller på. I dag blev jeg klar over, det ikke er sommer mere. Jeg var nødt til at finde et par islandssokker frem. Selvom om solen skinner, varmer den ikke nok til bare tæer på køkkengulvet. Det må være efterår.Jeg vil gå videre i mit program, som omfatter træning i fitnesscentret og forberedelse af mad til et par gæster. Måske skal desserten være en blommecrumble. Der er trods alt mange fine blommer, selvom nogle af mine indlæg har handlet om det modsatte.
God fredag i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar