søndag, september 27, 2009

Himself.......

Blogging er en sjov ting!
Jeg kaster mine meninger og oplevelser ud in space.
Og får en del besøgende, som ikke siger noget. Så er der andre, der jævnligt lægger en kommentar, og jeg følger med på deres blog, og en form for intimitet og indforståethed opstår.
Sommetider tror jeg nok, jeg glemmer, jeg vil ikke skrive mere, end jeg vil sige til en fremmed bordherre!
I hvert fald måtte jeg lige tilbage til mit indlæg om fotoudstillingen, da jeg så Tune Andersens kommentar.
Kunne jeg nu stå inde for det, jeg havde skrevet?
Det er spændende at blive læst af én, man har skrevet om.
Så kære læser, gå tilbage og læs Tune Andersens kommentar. Bogen, "Strange Days" der er udgivet i forbindelse med udstillingen, kan anbefales med de spektakulære billeder og en tekst, (af Tove Thage) der fremmer forståelsen.
Citat fra bogen: "Betragteren skaber kunsten" sagt af Marcel Duchamp

2 kommentarer:

  1. Bettye, hvor må det være sjovt/spændende/berigende eller hvilket ord jeg nu skal sætte ind for en kunstner at få den almindelige besøgendes kommentar.
    Tak fordi du gjorde os andre opmærksomme på indlægget igen, der var kommet flere gode ord med siden sidst jeg havde klikket på det.
    Jeg så en gang en designer, der havde brugt meget gamle kvinder og udfra det man normalt ville skjule havde hun tvært imod fremhævet det med sine kjoler. Det var også provokerende og samtidigt dejligt :-)

    SvarSlet
  2. Ja Lene, det må være sjovt for kunstneren.
    Det var også sjovt for mig at få en melding fra ham

    SvarSlet